شنبه ۳ آذر
میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام شعری از علی معصومی
از دفتر غزل واره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۸۵۰۸۶
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
بمناسبت میلاد امام حسن مجتبی
ترانه لالای فاطمه(س)
ای خسرو کرامت دنیای فاطمه
زیباترین ترانه ی لالای فاطمه
خورشید آسمان دل مرتضی علی
ای چلچراغ خوش قد و بالای فاطمه
تابانده دست لطف خداوند لایزال
روح تو را ز پرتو سیمای فاطمه
گوییکه جبرئیل امین مژده میدهد
غرق ستاره گشته سراپای فاطمه
نام شُبر نهاده خداوند مهربان
روز ازل به غنچه زیبای فاطمه
جانم فدای مهر و وفای تو یاحسن
داری بسی نشانه ز بابای فاطمه
تو آمدیکه همدم و یار علی شوی
ای ماهتاب گوشه تنهای فاطمه
ایدل ز امتداد حسن راه خود بجوی
داری اگر تو هم سر سودای فاطمه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا کریم اهل بیت