دوشنبه ۵ آذر
دریای دلربایم شعری از علی حیدری معاف ( فریاد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۸۴۹۲۳
بازدید : ۱۲۶۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر علی حیدری معاف ( فریاد)
آخرین اشعار ناب علی حیدری معاف ( فریاد)
|
باید که از لبانت جامی دگر ربایم
جانی دگر بیابم خورشیدوش برآیم
از بحر پر خروش و امواج خاطراتت
سیلی خورم ز هر سو در خلوت سرایم
جانم رسیده بر لب قهرت به سر نیامد
تا چند در خروشی دریای دلربایم
در عهد یاری ما گر فتنه ای به پا شد
بگذر که غم نماند ره توشه ای برایم
هر شب دل حزینم ابری شود بهاری
باران ژاله گوید از او چرا جدایم ؟
در فرصت دوروزه قدرم بدان که بی تو
زودست پر بگیرم تا کشور خدایم
علی حیدری معاف ۱۳۹۹۰۲۱۵
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ، سپاسگزارم . | |
|
درود و ابراز سپاس دوست ارجمند | |
|
درود بر شما دوست مهربان . شاداب بمانید و | |
|
درود بر شما ، سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بزرگوار
دست مریزاد