چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مرتضی رحمانی صدیق(آریا خراسانی)
آخرین اشعار ناب مرتضی رحمانی صدیق(آریا خراسانی)
|
من به دام افتادم و او از شکارم بگذرد
می زنم من دست و پا او از کنارم بگذرد
آنقدر در صید من این پا و اون پا می کند
عاقبت از دام او وقت فرارم بگذرد
او مرا در سایه عکسش به زندان می کشد
کاش زندانبان ازين زندان تارم بگذرد
گر ندارد قصد صید من رها سازد مرا
مرحمت کرده ز عشق بی گدارم بگذرد
اشتباه از من که در دام نگار افتاده ام
دل ز این صیاد مست و می گسارم بگذرد
بعد او تنها شوم تنها تر از تنها ترین
آنقدر بی کس شوم،کان یار غارم بگذرد
بگذرند از پیش من،اما نگاهم خیره است
بر همان راهی کزآن آن رهگذارم بگذرد
گفته ام من بگذرم،اما دروغی بیش نیست
می رسد روزی که از سنگ مزارم بگذرد
عاشقان بر سنگ قبر آریا این حک کنید
من به دام افتادم و او از کنارم بگذرد
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم از شما دوست همیشه همراه🌸🌹💐🌸🌹💐 | |
|
درود بر شما
ممنونم از شما دوست عزیز 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 | |
|
ممنونم از شما زیباپسند🌹🌹🌹 | |
|
درود و سپاس فراوان 💐 🌹 💐 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.