شنبه ۳ آذر
زنده ماندن شعری از منصورامین زاده گتندی
از دفتر زندگی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۳۴ شماره ثبت ۸۴۷۵۹
بازدید : ۴۹۷ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر منصورامین زاده گتندی
آخرین اشعار ناب منصورامین زاده گتندی
|
زشاگردی گذشتم چندسالی
معلم بوده ام هم چندسالی
کنون درخانه ام . آیاکرونا
گذاردزنده مانم چندسالی ؟
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرودبرشمااستادبزرگوار
سایهٔ پرمهرتون مستدام باد
ممنون
| |
|
سلام
ممنونم.موفق باشید | |
|
سلام عزیزم
ممنون
خدانگهدارت
اندیشه ات پربار
| |
|
درودبرشاعرنکته پردازم
ممنون که منومهمان باباطاهرفرمودید
چقدربه جا
گرنگهدارمن آنست که من می دانم
شیشه را دربغل سنگ نگه می دارد | |
|
سلام ودرودفراوان
فکرمی کنم فرزندبه یه سن وسالی که میرسه ، آغوش وبوسیدن روازغیرپدر و مادرجستجومیکنه
| |
|
بنده منظورم این بود به دلیل وجود کرونا خیلی وقت هست که دست پدر و مادر و پیشونی اونهارو نبوسیدم میترسم به این ابراز علاقه نکردن به پدر و مادر ها عادت کنیم من به سنی نرسیدم که جویای محبت رو از غیر بشم و پدر و مادرم برای من کافی هستن
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید که صد سال دیگر خرم و خوش بسرایید