جمعه ۲ آذر
نگاه شعری از ایمان شاد
از دفتر مشق عاشقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۸۴۴۹۲
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب ایمان شاد
|
تا نگاهم می کنی قافیه را گم می کنم
خنده بر من می زنی من هم تبسم می کنم
آن غروب سرخ لب هایت نمازم را شکست
تا اذان وقتی نمانده، من تیمم می کنم
عطر مو های تو می پیچید و من هم لاجرم
می نشینم گوشه ای او را تجسم می کنم
قصه شهنامه و رستم اگر افسانه نیست!
با تو جانم من عبور از خان هفتم می کنم
شور ابیاتم از این فقدان نمی کاهد ولی
بعد تو من شعر را دنیای مردم می کنم
ایمان شاد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گزارم استاد | |
|
سپاس ایمان عزیز | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس استاد بزرگوار | |
|
متشکرم نظر لطف شماست | |
|
سپاس ازشما | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس فراوان | |
|
سپاس فراوان | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.