شنبه ۳ آذر
من همان بارانم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ۰۵:۵۹ شماره ثبت ۸۴۳۰۰
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
من همان بارانم
گفتی که بمان به پیش من ،
تا به ابد
گرچه چند روزی مرگ ،
جدامان بکند ،
ولی درخاطره ات می مانم
گفتم : من می مانم ،
گرچه در سرای دون همچون تو ،
فقط یک روز و دو روز میهمانم
گفتی که بیا ، شعرِعشقی بخوانیم
تا که صوتِ خوشِ آن ،
درفضای خلقت ،
بمانَد تا ابد
شعرِش را تماماً حفظ ام
همه ابیاتش را می دانم
گفتم : من می دانم ،
که چه جور نِی بزنم ،
تا به شعرت آید
ریتمِ پس زمینه اش را ،
با سوزدلی مینالم
گفتی که بیا ، تابلویی ازعشق بکش
تا به ذهنِ تاریخ ،
جاوید بماند تا ابد
ریزه کاریهای عشقش را ،
بلدم ، می دانم
گفتم من می دانم ،
رازِ قلم و ،
سِرّ قلمو را ،
یکریز بر کاغذ و بر بوم ،
به عشق ،
قلم میرانم
گفتی که بیا متفاوت باشیم ،
تا که تکرار نشویم ،
تا به ابد
گفتم : منهم ، ازهمه تکرارها خسته شدم
تنوع طلبی را دوست دارم
راز آن را بلدم
منهم تفسیری ،
از سوره ی نابِ بلدم
من هم مثل تو ،
ز جنسِ ابدم
آماده ی زیستنی نکو،
تا ابدم
همه آیاتش را ،
درکتابِ آسمانی دوره کردم ،
سالیان ست همچنان ،
با شعفی میخوانم
گفتی که من ابرم
از بخارِ پاکم ،
ز جنس دریا
آماده ی یک بارانم
گفتم : من هم اشکم
من همانم که زِ تو زاده شدم
من همان بارانم
بهمن بیدقی 98/12/18
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض احترام بزرگوار با سپاس از شما | |
|
باسلام و درود بیکران آقای زارع بزرگوار سپاس از همراهیتان که ارزشمندست و سپاس برای قطعه ی زیبایتان شاد باشید | |
|
باسلام و عرض ارادت بزرگوار سپاس | |
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار ممنونم از لطف و محبتتان زنده باشید | |
|
باسلام وعرض ارادت ممنونم بزرگوار | |
|
با سلام و درود بیکران بزرگوار سپاسگزارم از همراهی ارزشمند و نگاه پر از مهر ومحبتتان | |
|
باسلام و عرض ادب و احترام آقای صادقی بزرگوار سپاسگزارم از لطف و محبت بی پایان شما دوست عزیزم و ممنونم از همراهیتان که برایم خیلی ارزشمندست درودبیکران برشما | |
|
باسلام و عرض ادب بزرگوار سپاسگزارم از نگاه سبز و امیدوار کننده ی شما و ممنونم از همراهی ارزشمندتان | |
|
باسلام و عرض ارادت بزرگوار ممنونم از همراهی نابتان و مهر بیکران شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود