چهارشنبه ۱۶ آبان
حال دل شعری از علیرضا آهن جان کمالی
از دفتر عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۸۳۹۴۷
بازدید : ۵۰۱ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر علیرضا آهن جان کمالی
آخرین اشعار ناب علیرضا آهن جان کمالی
|
بی شعر حال دلم رو به راه نیست
یارم توئی و مرا جز تو ماه نیست
قحطی میاید اگر ترک من کنی
حتی درون سینه ی من حس آه نیست
قلبم همیشه به عشق قدیم تو می تپد
مجنون شدن به وادی غم اشتباه نیست
آری خودم به عشق تو اقرار میکنم
دیگر نیاز به شهود و گواه نیست
بیخود مرا به جرم نگاهت گرفته اند
من عاشق تو ام به خدا این گناه نیست
عمری که بگذرد به هوای وصال تو
بر عکس حرف تمام حریفان تباه نیست
بازی مگیر این دم شیر شرور را
عشق است و جان غرورت مزاح نیست!!!
Alireza_k81
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.