جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب وهب رنجبرکلیبی
|
عمریست که درهجرتودیوانه ترینم
به امید فرج برسرهرکوچه نشینم
مولافرجی کن که دلم شاد بگردد
ازجلوه ات این مرده دل آباد بگردد
این بلبل شوریده دگر تاب ندارد
این مردمک دیده دگر خواب ندارد
از دوری تو خون به دل باده فتاده
تسبیح تو و مهر ز سجاده فتاده
ای مهدی زهرابه خداجلوه گری کن
براین دل مسکین رمیده نظری کن
ترسم که کفافم نکند عمروبمیرم
تاکی سر این کوچه وآن کوچه بگیرم
ای یوسف مصری توبه کنعان گذری کن
برقلب جفا دیده ی یعقوب نظری کن
ای مرهم دل مرحمتی کن دل ما را
با تربت جدت بده پیوند گل ما را
آماج هزارخدعه ونیرنگ شده این دل
ازبس که خطاکرده دگرسنگ شده این دل
ما از که سراغ ره میخانه بگیریم
ازساغر که باده و پیمانه بگیریم
مامنتظرجام می ازدست توهستیم
ما منتظران فرج و روز الستیم
دنیا ره بیداد گری آغاز نموده
دجال ببین قهقهه ای ساز نموده
یک عده ای ازکینه برفتن ره باطل
از باطل
|
نقدها و نظرات
|
اللهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 | |
|
اللهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 | |
|
اللهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 | |
|
اللهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 | |
|
اللهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف انتظار
میلاد حضرت صاحب الزمان آقا حجت ابن الحسن(عج) مبارک