سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      در یمانی

      شعری از

      امیر حسین دائمی پویا هاتف

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۲۷ شماره ثبت ۸۳۷۰۲
        بازدید : ۴۱۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امیر حسین دائمی پویا هاتف
      آخرین اشعار ناب امیر حسین دائمی پویا هاتف

      ای دل ز چه آشوبی و آرام نمانی،،،وقتست بگویی غزلی خود برهانی
      چندیست خیالت دل ما ترک نکرده،،،ای صاحت قدسی جهان صنمایی
      گر نیست مرا فرصت دیدار تو بازم،،،من را چه بود حاصل این عمر گرانی
      چون در بدرخشی و دل از کف بربایی،،،لطف است اگر باز گذاری بتوانی
      ای کاش خدایا بشود قسمت دیدن،،،دردست اگر خانه معشوق ندانی
      من از سر دیدار تو اینجا بنشینم،،،حکم است اگر عاشقی حجران بتوانی
      امید بدان است که گر بگذری زین جا،،،مشتاق بسویت بدوم در یمانی
      ساده جگر سوخته مرحم به جز او نیست،،،نه نیست درین کار،باید بتوانی
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲
      به شعر ناب خوش آمدید خندانک خندانک
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۳۸
      درود شاعر گرامی
      زیبا سرودید
      مانا باشید به مهر
      محمدعلی رضاپور(مهدی)
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۰۹:۲۵
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱
      بداهه ای تقدیم شما
      به شعر تو می نازم
      در دلم
      شادی می سازم
      در درونم
      نغمه پردازم
      پر از
      سازو آوازم
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      امیرعباس معینی(بیت الاسرار)
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷
      درود🌸🌸
      خوش آمدي✋✋
      زيبا👌👌
      #اشعار_پست_يا_كامنت_نيستند
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۰۴
      درود شاعر
      زیبا بود
      در پناه خدا باشید به مهر خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0