دوشنبه ۵ آذر
خندهی دروغین شعری از محمدحسین ارکان
از دفتر بی رنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ شماره ثبت ۸۳۶۴۴
بازدید : ۳۶۹ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب محمدحسین ارکان
|
خـنــده دارم بـر لبـم امـا نـه از آن خـنده ها
شــادمانم ای رفــیق اما نه شـاد از خنده ها
شایـد از ذهنت گذر کـردی "مگر این میشود؟!"
پاســخم آری همـین اسـت حـال دل آزرده ها
منشـا دردم خودم هسـتم که بـودم بـی خـبر
از عوارض های دل بستن به عشق و وعده ها
خستـه ام قدری که قلـبم دل بخواهی میزند
ای خدا دسـتـی بکش بر فَرقِ این درمانده ها
من دویــدم جـا نـمانــم از قــطار زنــدگـی
عشق از پشتم گرفت و خطزد از طیکرده ها
داغ کردم پشـت دسـتم را و دیگر بعد از این
دل نـدارم، حس نـدارم، پـاک عیـن مرده ها!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.