شنبه ۳ آذر
راهی به سوی تو شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۰۴ شماره ثبت ۸۳۵۶۱
بازدید : ۳۹۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
☘☘« راهی به سوی تو »......
کی میرسد تا خانه ام از غصه ها خالی شود.....
مگر اینکه دل یار٬ گرفتار این حوالی شود.....
چه شبها و روزهایی که با گل برایش سرشتم........
شاید که در بندِ آن ٬کوزه های سفالی شود........
به میل و کلاف انتظارش٬ چه رج ها که بافتم.......
به روزهای سردش شاید که شالی شود........
به آن ترمه ی آبی جانمازم٬ به لب هایی از ذکر دعا و نیازم.........
امیدست این عشق خاکی٬ شاملش لطف لایزالی شود.........
زِ رسوایی عشق هرگز منال و مترس.........
که این خود٬ برای خدایی شدن٬ مجالی شود........☘☘
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.