جمعه ۲ آذر
در تمنای فنجانی چای شعری از سجادمیردادی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۰۴ شماره ثبت ۸۳۵۰۷
بازدید : ۲۷۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سجادمیردادی(درویش)
آخرین اشعار ناب سجادمیردادی(درویش)
|
اگر عازم شدی بر جسم و جانم
اگر عاشق شدی ای مهربانم
میاور توشه ای با خود عزیزم
مهیا می کنم تا می توانم
مبادا روح تو در من بلرزد
که روحت را بِدان من پاسبانم
برایت دم کنم دمنوش مجنون
که مست بوی خوب زعفرانم
بگیرم در بغل معشوقه ام را
کنم سجده که با او جاوِدانم
تورا میبوسمت مانند شب بو
صبوری کن،خجل از عابرانم
اگر عشقت مرا دیوانه کرده
همان بهتر به دور از عاقلانم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد بزرگوارم نگاه تان زیباست. سپاس | |
|
درودتان را سپاسمندم بانو جلیلی گران قدر. سپاس از نگاه زیبای تان که به خط خطی هایم جلا می دهد... مانا باشید به مهر سرفراز و تندرست🙏🌹🌺💐 | |
|
سلام بر جناب انصاری عزیز نگاه تان زیباست استاد درود بر شما گوارای وجود🌹🌹🌹 | |
|
درود برشما ذره نوازی فرمودین جناب رافعی سپاس از مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود