دوشنبه ۵ آذر
تردید مکن شعری از مرسل علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۰۲:۰۶ شماره ثبت ۸۳۴۴۱
بازدید : ۳۸۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مرسل علیپور
|
چشمان سیاه و رخِ زیبا و نگاهت
افکنده ای عاشق دل ما را تو به دامت
در عشق تو شاد و خوش و سرمست و خرابم
در عشق،رساندی دل مارا به نهایت
همراه نگاه و رخ زیبای تو هستم
از عشق تو هرگز ندهم سر به ندامت
در دیده ندیده همه دنیا به جمالت
زیرا تو به سان گلی و خوش قد و قامت
چشمان خمار تو مرا محو خودش کرد
مجنون تو میشد دلم از چهره ی ماهت
چیدم گل یاس و گل نرگس من از عشقت
گلریز کنم من به مسیر و رَه و پایت
تردید مکن که تو چه بس خوش بَر و رویی
یک گوشه ی قلبِ منِ عاشق شده جایت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مهمان گلواژه های زیبایتان شدم
درود .درود