جمعه ۲ آذر
این بار در پاسور دل من حکم تعیین می کنم... شعری از کامیار کریمی
از دفتر رزا نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ ۰۰:۰۵ شماره ثبت ۸۳۳۶
بازدید : ۱۹۱۵ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب کامیار کریمی
|
این بار در پاسـور دل من حـکم تعییـن می کنم
در صحنۀ شطرنج هم سرباز فـرزین می کنم
با حکم دل باید تو را از دل دگر بـیــرون کـنم
با این عمل فاتح شوم ،آن برد تضمین می کنم
شطرنج باز ماهــری هستی تو من ناشی ترین
امّا برای فتح خود هـــر روز تـمـرین می کنم
هستی اگر چه تا ابد اندر خــیال اما بدان
بهر فرامـوشـی تو را در یــاد تدفـیـن می کنم
ثابت نمودم گرچه من آری وفا بر عهد خود
لکن وفاداری خود مادام نفرین می کنم
نادیده پیمان دیدی و دیدی که رگهــای تنـم،
خشکید، اما من ز نو خون در شرایین می کنم
از فصل وصلت بی صفت فصل ربیعم شد خریف
امّا بدان آن فصل راچون صیف تلوین می کنم
چون مرغ عشقی بودم و ناگه شدم آن بوف کور
این را بدان آن بوف را هم مرغ آمــیــن می کنم
بعد تو دون دارو دگر هرگز نخوابیدم دمی
حالا بدون قرص آسان خواب سنگین می کنم
اسب مـراد زندگی شد قاطـری پیر و فلج
قاطر کنون هین کرده ام پس اسب را زین می کنم
سخت است لکن"میشود ممکن شود ناممکنی"
تا لحظه ی پیروزی ام همواره تلقین می کنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.