شنبه ۳ آذر
وصل مجدد شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ۰۶:۴۳ شماره ثبت ۸۳۲۷۹
بازدید : ۳۷۵ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
مقصودِمن چیزی به جز وصلِ مجدد نیست
باز آمدم آن جا که هر بر گشته ای رد نیست
فهمیده ام آن را که گفتند و نفهمیدم
غیر ازخودم در راه من دیگر کسی سد نیست
باور ندارم حرف های بی شکیبت را
شک دارم از نقشی که محکوم و مردد نیست
آنجا که غیر ازحرف تسلیم و رضا کفر است
جاییِ برای شاید و امّا و باید نیست
دل هر چه می گوید زبانم می کند ابراز
آن گونه که باید زبانم نرم باشد نیست
داری مداوم می روی وقت توقف نیست
پا در مسیرِ رفتنی داری که آمد نیست
زاد از درونم آتشی آتش فشانم کرد
درد استِ اما شعله های شاعری بد نیست
حرفی زدم جمعیتی ساکت پریشان شد
راه برون رفتی از این فریاد ممتد نیست
جز بر سر آل الف تاجی نمی بینم
غیر از الف هر کس که تاجی زد سرآمد نیست
گل کاشتم ،گل کاشتم، گلی های بی فصلی
گل هایِ من بیگانه با باغ محمد نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا سرودید
مانا باشید به مهر