سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      آرامش روح

      شعری از

      مرسل علیپور

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ۰۱:۵۸ شماره ثبت ۸۳۲۷۲
        بازدید : ۳۳۹   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرسل علیپور

      عشق تو چن وقتیه آرامش روحم شده
      عشق تو آسایش و دارو و درمونم شده
      با تو پر میگیره قلبم تو هوای عاشقی
      چون که عشق فوق العادت وارد جونم شده
      اون دوتا چشمای مشکی و دوتا دستای تو
      هدیه ای از تو برای قلب و احساسم شده
      قبل بودن با تو دل از عاشقی حرفی نزد
      با تو دل عاشق ترین دیوونه ی عالم شده
      کل افکار شبونم فکر بودن با توعه
      بودنم پیش تو مرهم واسه ی حالم شده
      با نوازش کردن موهای مشکی رنگ تو
      شاعری کردن برای عشق تو کارم شده
      می سپارم سرنوشت عاشقی هایم به تو
      چون وجود پاک تو بخشی از ایمانم شده
      می پرستد دل تورا بی منت و چون و چرا
      عشق تو تسکین قلب و مایه ی خونم شده
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸
      عاشقانه ای بسیار زیبا بود
      اعیاد شعبانیه مبارک خندانک خندانک
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۰۶:۰۸
      درودجناب علیپور
      زیبا سرودید
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      قلمتان سبز
      شاعر بزرگوار
      د خندانک خندانک خندانک رودبرشما
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳
      زیبا بود دوست عزیز
      مانا باشید به مهر گرامی
      علیرضا بنایی
      يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸
      سلام و درود شاعر گرامی
      سروده ای بسیار زیبا
      برقرار باشید

      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0