چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
.
خدا کند کە فصل رویشِ گلها به هم برسیم
خدا کند «من و تو» ، شکلِ «ما» به هم برسیم
.
بر این زمین خشک ببارد از آسمان باران
و زیر بارش یکریز ابرها بە هم برسیم
.
تو شمع روشن شبها ، دلم چو شبپرهای
همین که شب برسد ما دو تا به هم برسیم
.
خدا کند کە بە هر جا کە میروم بی تو
تو بی خبر بیایی و ما بی هوا به هم برسیم
.
من و تو رودهای زلالیم و انتهای مسیر
خدا کند درون بستر دریا به هم برسیم
.
«بگو بە هرکه رسیدی دعا کند مارا
مگر من و تو به زور دعا به هم برسیم»*
.
خدا کند کە تا نفسی هست مال هم باشیم
اگر نشد به روز آخر دنیا به هم برسیم
.
میان این همه غوغا و شور و شر ، نوای دلم
درون کلبهای از مهر ، بی صدا به هم برسیم
.
خدا کند کە شبی در سکوت و خلوت عشق
میان آتش آغوش و بوسەها بە هم برسیم
کوردەوان فرجی ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
*فرامرز عرب عامری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی
دستمریزاد