جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهسا مولایی پناه (غریب)
آخرین اشعار ناب مهسا مولایی پناه (غریب)
|
خانه ای ساخته ام به بلندای بهشت
همه سقفش آبی، آسمانی و شگفت
خانه ای ساخته ام که پی اش معرفت است
پله هایش همگی ذکر خدا
رنگ خوش مغفرت است
سبز رنگ است ستون هاش به سبزی حضور
آن قدر سبز، نگاهش بکنی عافیت است
در و دیوار به رنگ گل سرخیست که از دل روید
داستان غم عاشق، غم غربت گوید
حوض این خانه ی من دریاییست
بین اشک و مه و ماهی همگی معناییست
فرش این خانه پر از نقش و نگاری، سخنیست
خط به خط رج به رجش حرف دلیست
پنجره منشوریست، که به آن رنگ خدا تابیدست
رنگ چون مرد سماعی به برش چرخیدست
خانه ام جایگه هر دل و هر مهمان است
خانه ام ساخته از خشت دعا، قرآنست
مهسا مولایی پناه (غریب)
۱۳۹۸/۰۱/۰۴
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود