جمعه ۲ آذر
امید شعری از فرزانه سربندی
از دفتر بربلندای هستی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۵۷ شماره ثبت ۸۲۹۹۹
بازدید : ۴۷۴ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب فرزانه سربندی
|
امید
ورقی تازه رقم خواهد خورد...
زندگی رنگ عوض خواهد کرد...
کوه اندوه فرو خواهد ریخت....
گل امید به باغ...
با غروری به بلندای شب ژانویه خواهد رویید...
عطر نرگس به اتاق....
به درو پنجره خواهد پیچید....
می رسد روز عروسی ته کوچه ما....
این سر و دست درآن هلهله خواهد رقصید....
و دوباره لب این صورت خیس..
از ته حنجره خواهد خندید ۰۰۰۰
و دل غم زده و کوچک ما بی تردید ....
قدر این حادثه خواهد فهمید.....
پ.ن: امید تنها واژه ایست که آدمی را سرپا نگه می دارد ...F.S
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بیکران سال نو برشما هم مبارک 🌹🌹🌹 | |
|
سلام وعرض ادب ...... خوش آمدید..... نگاهتان زیباست .... سپاسگزار حضور ارزشمندتان هستم بااحترام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش
دستمریزاد
سال نو مبارک