پنجشنبه ۱ آذر
● پرستاران شعری از لطیف عمران پور
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۴۱ شماره ثبت ۸۲۹۸۱
بازدید : ۵۳۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب لطیف عمران پور
|
... پرستارانِ آبی پوش رقصیدند/
پرستارانِ بی تاب /
پرستارانِ بی لبخند/
پرستارانِ ماهِ تلخ/
پرستارانِ اسفند/
پرستاران گذشتند/
و سالن ، پُر شد از حجمِ (گلایول ها)/
و من از پُشتِ (عینک های) سرد/
عبور (سار) را دیدم/
عبور ( سال های) سنگ را/
هجوم سایه هایی ناشناس/
بهار، از کوچه ی خلوت گذشت/
و من برگشته بودم /
به صدای زنی بی رنگ/
زنی بر صفحه ی دلتنگ:/
_ تمامِ دوستانم رفته اند/
_ تمامِ عکس هایِ این پروفایل/
_ تمامِ رنگ هایِ این اُتاق/
_ تمامِ...
چراغم را به (زن) دادم/
ولی تصویر او خاموش/
ولی آنجا نبودند/
پرستاران.../
پرستارانِ آبی پوش.../
اسفند ۹۸ _ سرپل ذهاب
|
نقدها و نظرات
|
سلام ، استاد چشمه ی نازنین نظربلندتان موجب تشویق این کمترین خواهد بود. | |
|
نظر لطف شماست جناب آقای راجی عزیز ممنون. | |
|
سلام شاعر ارجمند، استاد انصاری بزرگ، بنده نوازی فرمودین نگاه صمیمانه ی شما را قدر می دانم. | |
|
سلام جناب رفیعی ، ممنون از محبت بی دریغتان. | |
|
سلام ، بسیار ممنون از نگاه بلندتان درود بر شما درود. | |
|
سلام شاعر ، درود بر شما سال نو مبارک. لطف فرمودین. | |
|
سلام ، استاد انصاری لطفتان زیاد ، سایه تان مستدام. | |
|
سلام شاعر سلام به شما و اهالی خونگرم شعر ناب ، باید امیدوار باشیم به آمدن روزان خوب ،امیدوارباشیم همین. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف تلاش و از خودگذشتگی کادر درمانی