سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر علی اصغر جودان(جاوید)
آخرین اشعار ناب علی اصغر جودان(جاوید)
|
ساقیا سال نو شد سازمان کن
کنار خوان بخشش پاکمان کن
گذشت از ما همی یکسال دیگر
بیا امساله را تو شادمان کن
قدح در دست و اما می ننوشیم
بیا از شرب عشقت مستمان کن
بما گفتند دعا کن موسم قلب
تو حول حالنا احسانمان کن
بحق سفره هفت سین مادر
زکج خلقی رها ازادمان کن
به سین سبزه اش ای حی سرمد
سراسر سبز و زیباروحمان کن
به کام ما عسل کن تلخی غم
به جسم ما نظر کن جانمان کن
به سین ساعت سبز نیایش
زبند هر گنه ازادمان کن
بگیر این دست پینالوده در دست
زسستی وارهان پرکارمان کن
به سین سیب سرخ ارزوها
براورده به خیر امالمان کن
سراسر ما نیازیمو شکست
به لطفی بی کران ابادمان کن
به سین سکه کن بازارمان داغ
به اندک عایدی پر بارمان کن
به اکسیر قناعت دست یابیم
سراسر دلخوشی اقبالمان کن
به سین سنبله ان سین زیبا
اگر بدسیرتیم زیبایمان کن
تو حُسنی بر عبادت کن عنایت
به نیکی کن قبول دلشادمان کن
به سین سنجدش رزاق عالم
تو پربار از حلال انبانمان کن
به هفتم سین و ان یک سین اخر
تو سیر از هر گنه بیزارمان کن
از حلال خود بده بر خلق روزی
به حق راضی پر از ایثارمان کن
به دیدار و جمال و نور مهدی
به نزدیکی تو روشن چشممان کن
|
|
نقدها و نظرات
|
تنها در بیت یکی مانده به اخر رعایت نشده که اصلا حواسم نبود ممنون بابت تذکر | |
|
ممنون | |
|
ممنونم امیدوارم دلتون شاد و تنتون دور از بلا عیدتان مبارک
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قوافی؟
عید مبعث مبارک