پنجشنبه ۱ آذر
نمی خواهم دلت جای کسی باشد شعری از پژمان صفری
از دفتر کتاب غزل خون نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۸۲۹۴۱
بازدید : ۴۹۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب پژمان صفری
|
نمی خواهم دلت جای کسی باشد به جای من
به دنبال تو جاپای کسی باشد به جای من
تمام هفته را تنها میان مردم چشمت
ولی دست تو گرمای کسی باشد به جای من
عجب تلخ است غیر از من میان مثنوی هایت
قدمهای الفبای کسی باشد به جای من
که در کفش قرار تو یکی باشد شبیه من
مسیرت رو به فردای کسی باشد به جای من
چه دلگیر است رو در رو میان کافه های شهر
به روی میز تو چای کسی باشد به جای من
تصور کن ، چگونه من فقط بی تاب تو باشم
سرت بر روی پاهای کسی باشد به جای من
پژمان صفری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید مبعث مبارک