سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        قرنطینه

        شعری از

        بهزاد ساوانا

        از دفتر دلنوشته و کمی شعر نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۱۳ شماره ثبت ۸۲۶۳۹
          بازدید : ۶۵۵   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        کاش بیام بیرون از قرنطینه
        از این دل تاریک پر کینه
        دیگه بسه خوردن قرص ویتامینه
        دل من خوش است با غم دیرینه
        آرامش قلابی است وبی طمانینه
        کاش با تو مینشستم پای شومینه
        داد همه درامد از این همه هزینه
        نسیه را رواج دهید نماند نقدینه
        حال که مسکینان ندارند گنجینه
        در این مورد ندارند هیچ زمینه
        کرونا آمد شاه غذاها شد خاگینه
        مایعات وپیازی نماند در کابینه
        هر روزمان شده روز آدینه
        کاش فرار می کردیم با یک سفینه
        حال که نمانده است حتی یک گزینه
        بست بازوبند به بازوی سهراب ، تهمینه
        دارد می آید فصل بردن سبزینه
        کاش بودیم همان اسید آمینه
        حال که شدیم تخم مرغی رنگینه
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۲۶
        بجا و زیبا بود خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳
        درود شعر جالبی بود
        یک مقدار ویرایش فکر میکنم به زیبایی شعر کمک میکنه
        موضوع خیلی عالی بود
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۴۵
        درود شاعر
        مانا باشید به مهر گرامی
        م فریاد(محمدرضا زارع)
        يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۱۱
        درود شاعر و نویسنده توانا خندانک
        ترانه ی قشنگی بود خندانک خندانک خندانک
        امیدواریم وضع از اینی که هست بدتر نشه خندانک
        شاد باشید خندانک
        لیلا امریاس(پریسا)
        يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۵۳
        درود
        جالب یود
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0