جمعه ۲ آذر
خمینی شعری از مهدی کاظمی
از دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۴۴ شماره ثبت ۸۲۵۳۲
بازدید : ۷۲۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی کاظمی
|
یک زمستان بود و یک سرباز بیدار
او خمینی بود و در هر لحظه هشیار
در سیاهی قلب دشمن را بریدی
تاج و تختش را رها در رفته این بار
خون ملت شیشه کرد آن بی صفت شاه
مردمان در حبس و ما مشتاق دیدار
گر سیاسی میشوی کارت تمام است
حکم اینها آید از آن پشت دیوار
در خیابان ها صدا آکنده فریاد
خسته ایم از آن رژیمت شاه بیمار
نیم قرن از پهلوی ما را عذاب است
کشف چادر را بگویم یا ز دربار
من مخواهم شعر من باشد ز شاهان
جز علی، هستم برایش همچو سردار
|
|
نقدها و نظرات
|
روحشان شاد و یادشان گرامی🌷🌷🌷🌷 | |
|
حتما در این عرصه ادامه خواهم داد🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
راهش پر رهرو باد