چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
دِلتنگتر از زَردترین بَرگِ خَزانم
آشفتهتر از تُندترین بادِ وَزانم
.
پژمردهترین غنچهی سرمازده در برف
خشکیده ترین رود پر از ریگ روانم
.
دیوانهتر از شبپرهام در عطش نور
اندیشه نخواهم کنم از سود و زیانم
.
چشمان سیاه تو دو خورشید جهانتاب
دور از تو ببین سردترین قطب جهانم
.
آن قفل به در بسته و پوسیدهام انگار
از بخت خود این عقده گشودن نتوانم
.
یک لحظه مرا دیدی و رفتی و گذشتی
زان لحظه ز کف رفت مرا تاب و توانم
.
زان لحظه که گیسوی تو با باد در آمیخت
من در طلبت تا به قیامت نگرانم
.
از توست همه شعر و غزل های حزینم
من بی تو برای چه کسی شعر بخوانم؟!
.
ای کاش برای نفسی خشک شود اشک
این گریهی بی وقفه بریدهست امانم!!
.
گویند که ای شاعر دیوانه چه خواهی ؟!
چیزی که عیان است چه حاجت به بیانم؟!
.
کوردهوان فرجی ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ، خیلی ممنونم دوست بزرگوار | |
|
اختیار دارید خانم فرشیدفر بزرگوار ، درس پس دادنیست ضعیف در محضر اساتید ، سپاسگزارماز الطاف همیشگیتون | |
|
درود خانم خوشرو ، سپاسگزارم | |
|
به به ، مثل همیشه عالی و زیبا ، شرمنده کردید استاد . سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.