دوشنبه ۵ آذر
آسمان و پرواز شعری از محمدرضا ملکی باتیس
از دفتر شبح خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۴۸ شماره ثبت ۸۲۲۷۶
بازدید : ۵۱۷ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمدرضا ملکی باتیس
آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی باتیس
|
سقوط را زمین اختراع کرده
آسمان پرواز خالص است
بدون افتادن
وقتی در حال سقوطی زمین را نفرین کن
اگر زمین نبود
سقوط پروازی می شد بی انتها
سرهنگ حلبان ا محمدرضا ملکی - باتیس
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سلام به حضور مهربانتان سپاسگزارم | |
|
متشکرم گرامی دوستم پاینده باشید | |
|
درودها شاعر جوان متشکرم از مهرتان | |
|
درود بر شما متشکرم قربان عیدتون و روزتون مبارک | |
|
درود بر شما در برابر این حجم از مهربانیتون کم میارم بی نهایت متشکرم دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.