سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
عالی و حرفِ دل . درون مایه ی خوبی دارد دلسروده تان مرحبا . بااجازه من اینطوری میخوانمش:
گِله ای نیست
ازاین خانه ی بی رنگ و لُعاب
زین همه رهگذران ... آبِ روان ... باد و حباب
گله ای نیست
گله مندم شاید
از خودم ... از مکثِ خویشتنم
نه به آن توهینِ کوچک و حرفِ گذرا
نه ؛ نه ؛ نه
نه به تاراجِ شادی و شولای شرف
نه به آن نیم نگاهی که ز طعنه لبریز ....
نه به دستانِ خالیّ ِ پدر ....
گِله ای نیست
از این آتشِ خود ساخته ی ویرانگر
یا بهشتی که به یک شب
سری زد به جهنم گشتن
گِله ای نیست
سراسر (( شُکر )) است
غم و شادی به هم اند
روز و شب می آیند
باهم از راهِ تَجَلّی وُ
گامِ امیدان
ز نظرگاهِ نوید.