جمعه ۲ آذر
مجنون شده ناخدا و مسته شعری از محمد حسن زاده چلچله
از دفتر انتزاعی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۱۲ شماره ثبت ۸۱۹۵۲
بازدید : ۲۶۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمد حسن زاده چلچله
آخرین اشعار ناب محمد حسن زاده چلچله
|
مجنون شده ناخدا و مسته 2/12/1397 جمعه
بشکسته دلی میان غم هام
بشکسته گلی میان خارهام
دریا به چه عمق بی نهایت
هرگز نشسته سیل غم هام
اشکم چو سیل نم سرازیر
طوفان شده ام به شام تاریک
کو آن ستاره درخشان
راهی نشان دهد در این بیابان
کشتی همه جای آن شکسته
مجنون شده ناخدا و مسته
طوفان همه در تلاطم موج
رحمی نکند به کشتی شکسته
عشق است همه تبار مستی
دنیا همه نوار مرزی
گنجشگک ریز من اسیر خارها
زخمی شد و خونچکان و بی جان
او را چه به این نوار مرزی
مرزی نشناسد این جهان هستی
ای که تو همه جهان نیستی
با تو شده این جهان هستی
بشکن تو شیشه جهان را
این شیشه پر نوار مرزی
بگزار با شکستن تو
آزاد شود آن پرنده نهایی
محمد حسن زاده چلچله
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.