چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
یک روز میمیرم
تو زنده میمانی
دستانِ من کوتاه خواهد شد
ز گیسوهات
-زان دریای توفانی-
وین چشمهای بستهام دیگر نمیبینند
آن چشمان رازآلود
وان خندههای نابتر از روز بارانی
دلتنگ خواهی شد
و - حتما -
اشک خواهی ریخت
-شبنم به روی برگ گل زیباست ، میدانی؟-
تو در عزایم رنج خواهی برد
و سالهای سال
همچون گلی
چشم انتظار دیدن پروانه میمانی!
شاید ولی این را نمیدانی
من جاودان و زندهام
هرگز نمیمیرم
تا تو
-دلیل شعرهای من-
نفس در سینه داری و
هر روز شعری از کتابِ شاعرِ دیوانه میخوانی
.
کوردهوان فرجی ۱۳۹۷.۰۸.۱۲
|
|
نقدها و نظرات
|
بسیار سپاسگزارم جناب استاد | |
|
سپاسگزار لطف همیشگیتان استاد بزرگوار | |
|
درود سرکار خانم خوشرو ، زنده باشید ، سپاسگزارم | |
|
درود سرکار خانم مرادی ، سپاسگزارم | |
|
درود استاد عزیز ، سپاسگزارم | |
|
مثل همیشه نظرهای زیبا و شعرهای زیباتر ، دستمریزاد استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.