جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مصطفی مشهدی بی نشان
آخرین اشعار ناب مصطفی مشهدی بی نشان
|
تا به کی اندر پی هر لذتی
عمر به سر آمد و در غفلتی
رو به خدا کن که اگر عزتی
هست در این درگه بی منتی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود ممنون از محبت شما خرم دل و مانا باشید | |
|
سلام و سپاس ممنون از حضور و نگاه زیبایتان سپاسگذارم | |
|
سلام و سپاس ممنون استاد عزیز | |
|
سلام و سپاس ممنون آقا مجید صبا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آوای دلتان شاد