دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
میخندم اما میزند غم بر دلم چَنگ
میآیم از دیدار تو ، دلشاد و دلتنگ
.
ای کاش میگیرم تو را وقتی بە آغوش
میایستاد از گردش این گردون و آوَنگ
.
میآیم و در کوچه و پس کوچهی شهر
گلهای یاس از عطر گندمزار تو مَنگ
.
لبهای من بی حس و مست از بوسههایت
می سازم از نت های لبخند تو آهنگ
.
هر صبحدم میآورد عطر تو را باد
شب میشود با رنگ موهایت هماهنگ
.
من مینشینم غرق در اوهام شیرین
در بسترم ، این پادشاهِ غصه اُورَنگ
.
نزدیکتر از این به تو هرگز نبودم
راه رسیدن همچنان فرسنگ فرسنگ
.
دنیا برای غصهها جای بزرگیست
اما برای عشق و آزادی بسی تنگ
.
کوردهوان فرجی ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد چشمه بزرگوار ، پیشکش نگاه پر مهرتان | |
|
درود استاد سکوت عزیز ، سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس استاد انصاری دزفولی بزرگوار | |
|
درود بر شما دوست گرامی ، سپاسگزارم | |
|
درود سرکارخانم خوشرو ، سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.