جمعه ۲ آذر
ساز سکوت شعری از معصومه حسن بگلو
از دفتر دل نوشته ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۳۸ شماره ثبت ۸۱۶۱۷
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر معصومه حسن بگلو
آخرین اشعار ناب معصومه حسن بگلو
|
سکوت داشت ساز میزد که تیک تاک عقربه پیدا شد
چشمانم روی ساعت زل زد
آشوب در زد خانه پر از خالی شد
من که در فاصله ها گم بودم دستم لرزید
داشتم الهم انی اسئلک الامن میخواندم که قرارم در زد
و الا بذکرالله ، تطمعن القلوب
معصومه حسنبگلو
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام. متشکرم از حضورتون | |
|
سلام. تشکر میکنم که لطف میکنید میخونید و تشویقم میکنید. انشالله با کمک شما استاد عزیز بتونم پیشرفت کنم و یاد بگیرم. حضورتون باعث دلگرمی منه. بینهایت سپاسگزارم | |
|
سلام. آقای شفیق ممنونم | |
|
سلام. ممنون استاد خیلی قشنگ بود شعر . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.