جمعه ۲ آذر
نمیفهمیدی چی میگی شعری از علی قاسمیان ( باغبان )
از دفتر شیارم نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۵۴ شماره ثبت ۸۱۴۱۱
بازدید : ۴۰۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
|
من دیر فهمیدم دلت گیره
اینجا کنار من پر از دردی
من فکر بودن با تو اما تو
دیوونه ی رفتار یک مردی
گفتم بهت دیگ تمومش کن
تو آخر این بازیو دیدی
رد داده بودی اون شب انگاری
اصلا نمیفهمیدی چی میگی
هر چی که میگفتی شنیدم ، تو
گم کرده بودی این همه حرفو
من که نبودم مرد رویاهات
این بحث شد واست یه راه در رو
این مرد که اینجوریه الان
قبل تو اینجوری نبود اصلا
هر کی که هر کاری کنه هرجا
شک تو اول میره سمت من
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ای زیباست