جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
شور هستی عشق را کم داشت،زهرا خلق شد
چهرهٔ مولای ما غم داشت،زهرا خلق شد
آفرینش در پی نور خدا بی تاب بود
چشم امّیدی به آدم داشت،زهرا خلق شد
نیست در سلب بنی آدم چنین نوری مقیم
چون پیمبر نور اعظم داشت،زهرا خلق شد
عصمت کبری برای جلوه در نوع بشر
دست بر آیات محکم داشت،زهرا خلق شد
آب را با آل طه نسبتی نزدیک هست
کوثر اندوه محرّم داشت،زهرا خلق شد
مهر مادر هست چون دریای واسع بی کران
این تمنّا خلقِ عالم داشت،زهرا خلق شد
سید علی کهنگی بهمن 1398
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد استکی عزیز | |
|
بسیار ممنون از لطف شما استاد انصاری بزرگوار | |
|
ممنون از لطف شما دوست بزرگوار،بنده کوچکترین اهالی شعر و ادب هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی بود