سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دل

      شعری از

      وهب رنجبرکلیبی

      از دفتر دفترشعروهب رنجبر نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۳۳ شماره ثبت ۸۱۱۳۶
        بازدید : ۶۴۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      من نمی دانم دلم ازچه جوانی می کند
      بلبل طبعم هوای نغمه خوانی می کند
      من شدم پیرولی این دل وامونده هنوز
      یاد ایام خوشی های جوانی می کند
      یاد ایامی که دیگر رفت و نیست
      یاد دوران فلانی می کند
      اینک اما پیر وکم طاقت شده
      کاینچنین اظهارضعف وناتوانی می کند
      می رسد روزی سپهر روزگار
      خاطرات مادوتاهم بایگانی می کند
      دیگر آن روزها گذشتند ای وهب
      بی سبب نیست سرگرانی می کند.
      میناب98/11/9وهب رنجبرکلیبی
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۱۰
      جالب و زیبا بود خندانک
      وهب رنجبرکلیبی
      شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۰۱
      سلام عرض ارادت استاداستکی عزیز خندانک خندانک خندانک خندانک
      معصومه فیروزی کریانی
      شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۵۵
      سلام جناب رنجبر بسیار زیبا و عالی سرودی قلمت رسا خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      مسعود میناآباد  مسعود م
      يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۲۰:۱۷
      سلام :
      درود برشما
      ------------------------- خندانک
      -------------
      در تمام سال های رفته بر ما، روزگار
      شادمانی می خرید از ما و ماتم می فروخت

      من گلی پژمرده بودم در کنار غنچه ها
      گل فروش ای کاش با آنها مرا هم می فروخت
      ------------------------------------فاضل نظری
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0