جمعه ۲ آذر
پیله ی دنیا شعری از پژمان صفری
از دفتر آسمانی پر از غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۸۱۰۴۶
بازدید : ۳۱۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب پژمان صفری
|
سری دارم که تا می بیمنت بر شانه می افتد
همیشه پای خم از دست من پیمانه می افتد
مرا از خاک بردار و به جامی بوسه مهمان کن
خمار از رعشه گاهی در کف میخانه می افتد
به رسم دلبری از شعله ی سوزنده ی شمعی
چه آتش ها که بر بال و پر پروانه می افتد
همای بخت ما را باش ، از روی کرم هرجا
نسیمی خیز بر میدارد این کاشانه می افتد
اگر چه ناسزا جای دعا گفتی ، نمی رنجم
که سنگ کودکان هر روز بر دیوانه می افتد
بترس از اینهمه آزار قلب عاشقم مومن
به آهی گاه آتش در دل یک خانه می افتد
پژمان صفری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت حضرت زهرای مرضیه تسلیت باد