جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی علیزاده ( الف سکوت)
آخرین اشعار ناب امیر علی علیزاده ( الف سکوت)
|
به زمستان جهان خورده نگیر
می توان عاشق بود
حتی در فصلی سرد.
می توان با گرمی دستان همچو بهار
شاخه گلی را رویاند.
مثل خورشید فروردین
به سر گیسوی درخت
ساقه امید نشاند.
من دلم همچو بهار
عاشق رویاندن نسترن است.
من دلم همچو نسیم
دل به بوسیدن شاخه گلی خوش کرده است.
من جهانم سبزترین نقطه دنیاست.
|
|
نقدها و نظرات
|
با درود خدمت شاعر گرانقدر الهه احساس پارسی ممنون از حضور زیبا و پر از احساس شما در پناه ایزد مانا باشید | |
|
با درود ممنون از حضورشما بزرگوار | |
|
عرض درود خدمت شما استاد گرانقدر ممنون از قدوم سبز شما | |
|
با درود خدمت شما شاعر گرانقدر ممنون از حضور شما | |
|
عرض درود ممنون از حضور شما بانوی گرانقدر پارسی | |
|
عرض درود خدمت استاد عزیز ممنون از شما و بزرگواریتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود