پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی علیزاده ( الف سکوت)
آخرین اشعار ناب امیر علی علیزاده ( الف سکوت)
|
صدای هنجره نا امید شب به دست جغد شوم سالخورده فریاد می زند
عجب شب سردیست امشب
که تمام شدنش حادثه می خواهد.
به استخوان تن زخم خورده غزال دشت دست مرگ خوشکیده است
و روح مرگ ماسیده بر پیکر درخت پیر جنگل صبر
باریک راه میان انبوه درختان به کجا می رسد در انتها
شرم عجیبی ست میان علفهای کهنه و درختان نورس سرو
قاصدک تن خود را می کوبد به پشت پنجره محکم
هان ای قاصدک!
ز چه بر خود رنج می دهی
اهل ابادی همه در خوابند
هیچ کس یارای تو نیست
برای مردگان خبر از زندگان چه سود.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان بر استاد گرامی ممنون از شما | |
|
درود خدمت دوست گرامی اقای خوشبین ممنون از شما بزرگوار | |
|
درود بر بانو م جلیلی ممنون از شما بزرگوار رحمت خدا بر تمام درگذشتگان | |
|
درود جناب راجی عزیز ممنون از حضور سبزتان | |
|
درود بر استاد عزیز ممنون از بزرگواری شما | |
|
درود بر بانوی اب ممنون از حضورتان | |
|
درود بر شما جناب مداین زاده عزیز | |
|
درود بر شما استاد زارع بزرگوار ممنون از لطف و بزرگواری شما عزیز سهم ما از سرزمین این خفته آباد است یاران در کتاب شهر ما آیات بیداد است یاران درود بر اندیشه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.