همیشه عاشق اونیم که یک جایی دلش گیره
که هر چی سمت اون میریم،اونم سمت دلش میره
چرا هیشکی شبیه من،سر قول و قرارش نیست?
یه ریگی توی کفشاشه،کسی که فکر یارش نیست
زمانی توی این دنیا دوتا دلداده میمردن
تموم آرزوشون رو به خاک گور میبردن
دیگه از اون وفاداری نشونی توی دنیا نیست
چرا دیگه دلی مثل گذشته خوب و زیبا نیست
چی اومد بر سر دلها که اینجوری شدن سنگی
همه همرنگ هم بودیم،حالا درگیر صد رنگی
دیگه قلبی نمیلرزه اگه یه پنجره واشه
فقط بغضی به جا مونده که توی حنجره جا شه
چه اشکایی که بارون شد به روی برگه ی خالی
هدر شد عمرمون اینجا پی یک عشق پوشالی
کنار پنجره موندم که شاید رفته برگرده
نفهمیدی زنی اینجا جوونیشو هدر کرده
دلم درگیر عشقت بود تو درگیر یکی دیگه
رسید جان بر لبم اما هنوز کفشات پر از ریگه
همیشه من یدک بودم ،چرا اینقدر بی رحمی
اگه روزی تو رو پس زد،تو هم این دردو میفهمی
خبر دارم جوونیتو تو هم پای هوس دادی
گذشت از من ولی میگم،تقاص عشقو پس دادی
پریسا منصوری(پپورا)
عاشق شدن خیالیست
بی ناز چشم لیلی
عاشق شدن روا نیست
گر مست تن توان کرد
با جام می پرستان
بی عشق به کعبه دوست
این درد را دوا نیست