جمعه ۲۵ آبان
دختر موتور سوار شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ۱۲:۴۰ شماره ثبت ۸۰۷۶
بازدید : ۱۴۳۷ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
یه دختر موتور سوار
شلوغ و داغ و بیقرار
می پره از رو سنت ها
میگذره از تو روزگار
خشم و غضب توی نگاش
عینک دودی به چشاش
کاپشن چرمی به تنش
می غره امواج صداش
ای دختر موتور سوار
ای خسته از این روزگار
برای نسلِ دربدر
یه بدعت تازه بذار
گاز میده توی جاده ها
میکنه گرد و خاک هوا
صد ها نگاهه بیقرار
دنبالِ او میشن بپا
آهنگ تند این زمان
میل مکنه تا بیکران
ای دختر موتور سوار
تا مرز بیکران بران
ای دختر موتور سوار
ای خسته از این روزگار
برای نسلِ دربدر
یه بدعت تازه بذار
بازم چیه این هلهله
حرفش چیه این سلسله
از این زمونه چی میخواد
چیکار داره به قافله
زمونه یک الک داره
یه سنجش و محک داره
تازه میاد کهنه میره
کهنه گاهی کپک داره
ای دختر موتور سوار
ای خسته از این روزگار
برای نسلِ دربدر
یه بدعت تازه بذار
|