شنبه ۳ آذر
آئین باران شعری از علیرضا مسیحادم
از دفتر فصل آخر زمین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۱۲ شماره ثبت ۸۰۵۴۸
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحادم
|
🌧️
و باران آیین خوبی نیست برای غسلِ چشمانم
و باران حال خوبی نیست برای صبر دِل تنگم
و باران عطر خوبی نیست برای کاه گِلِ دیوار
و باران حرف خوبی نیست برای کاهش این درد
و باران تریاق خوبی نیست برای چتر مژگانت
و باران دریافت خوبی نیست برای ساحل مرداب
ولی بـاران انـقـلابـی اسـت بـرای ثـبـت آزادی
ولی باران نزول آیه ای است برای برگ خشکی
که باران خشم آن را درون سوره خود جای داده
که باران طعم پاکی را نشانِ حضرتِ انسان داده
#علیرضا_مسیحادم
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطفتون تشکر 🌹🙏🌧️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
گفته می شود شعر سپید باید از اطناب خالی باشه و نهایت ایجاز از ویژه گیهای آن است
در حالیکه شاعر شش بار عبارت \"و باران حرف خوبی نیست برای\" ...
موفق باشید