يکشنبه ۴ آذر
آزادی شعری از حمید احمدی اصل
از دفتر فریاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۴۹ شماره ثبت ۸۰۳۸۱
بازدید : ۶۲۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب حمید احمدی اصل
|
با مدادی به رنگ آزادی
زندگی هی سیاه تر می شد
با ظهور نظام استقلال
ملتی بی پناه تر می شد
مغزها شُسته رُفته،آماده
مثل افکار خام یک کودک
چشم ها بسته،گوش ها کر
کارها رو به راه تر می شد
موبدی دین تازه ای آورد
دین لعنت به هر کس و همه چیز
هر چه بر دین تازه پَر می داد
دین مردم تباه تر می شد
مجرمی بر جنایتش افزود
چون که زیر لوای حاکم بود
شهر پر شد ز جانیان اما
باز... اعدام... بی گناه تر می شد
هر چه خون از گلوی رعیت ریخت
ادعاهای شاه رنگین شد
با ادا و ردای خونخواهی
شاه هر لحظه شاه تر می شد...
حمید احمدی اصل
|
نقدها و نظرات
|
زنده باشید ممنونم که حمایتم میکنید و میخوانیدم | |
|
درود بر شما نظر لطفت شماست | |
|
عرض ادب و احترام امیدوارم که لایق این توصیف شما باشم هر چند میدانم که نیستم
ممنونم از این شعر زیبایی که بر این صفحه به یادگار نگاشتید | |
|
و صد درود بر شما ممنونم که هستید | |
|
امیدوارم که صبر و قدرت ماندن بر روی حرف حق را داشته باشم | |
|
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.