جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر یوسف صمدی آزاد ، (آدم)
آخرین اشعار ناب یوسف صمدی آزاد ، (آدم)
|
دشمن کبوترها
ز نو شیطان جنگ افروز
جنایت کرده است امروز
ترور کرده است مردی را
که بود او مهر نور افروز
همان شیطان که خونین است
جهان از چنگ و دندانش
ولی مخمل کشد دایم
به روی مشت سندانش
گهی در پوشش حور و
گهی در هیئت مار است
مدام او تشنه ی نفت و
چوگرگی هار وخونخواراست
همیشه تنشه ی جنگ است
نفس از چنگ او تنگ است
برای عالم امکان
سراسر مایه ی ننگ است
نمانده یک وجب سالم
جهان از جنگ و نیرنگش
همیشه می چکد خون ها
ز نوک پوزه و چنگش
گهی در خون کشد افغان
گهی سوریه و سودان
گهی هم غزه و لیبی
گهی بغداد و گه لبنان
همیشه ، با هزاران فن
گهی کودک کشد گه ، زن
چو جغدی با کبوترها
همیشه باشد او دشمن
رسیده وقت آن اکنون
که آمریکای اهریمن
به بند آید و این عالم
شود از شر او ایمن
....................................ِِ....ِِِِ.............
تقدیم به خانواده ی سردار سلیمانی و شهدای همراهش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنواز است ساز کلامتان
روان شهید قاسم سلیمانی در پردیس پروردگار تا هماره جاری باد
🌷🌷🌷
✍تقدیم به شهید قاسم سلیمانی:
وقتی که دمِ شب، همه جا قیر کشید،
یک درد، میانِ رگِ جان، تیر کشید!
یک مرد، که حسّ تبِ دل را میدید،
پروازکُنان، تا گُل خورشید رسید!
#زهرا_حکیمی_بافقی
#الف_احساس
🌷🌷🌷