يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
"سردار دلها "
دیشب شهادتنامهات شد مهر و امضا
آتش زدی با رفتنت دیشب به دلها
سردار دل قاسم سلیمانی کجایی؟
با خاطرت اشک است و خون چشمانِ آقا
بر سینهها این غصه داغی بس بزرگ است
تسکین نیابد آتشِ هجرت به مولا
مانند نوحی؛ شیعیان در کشتی تو
بی ترسِ از دشمن زدی دل را به دریا
بغداد هم دیشب زیارتگاه ما شد
در شهر کرمان هم قیامت گشت برپا
زخم دو دستت یاد ما آورد ابالفضل
قاسم عمو عباس خود را کرد پیدا
در آتشِ دشمن تمامِ پیکرت سوخت
این است آن خاصیّتِ سربند زهرا
ای کاش ما هم با شهادت خو بگیریم
با دل بریدن از سرابِ پستِ دنیا
..........................
علی رفیعی وردنجانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز ایران!
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبهی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او بهدست شقیترین آحاد بشر بر زمین ریخت.
این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیة الله ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض میکنم.
او نمونهی برجستهای از تربیتشدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همهی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید.
شهادت پاداش تلاش بیوقفهی او در همهی این سالیان بود، با رفتن او بهحول و قوهی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثهی دیشب آلودند.
شهید سلیمانی چهرهی بینالمللی مقاومت است و همهی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همهی دوستان ــ و نیز همهی دشمنان ــ بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزهی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلختر خواهد کرد.
ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بهویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت میگویم.
سیدعلی خامنهای
۱۳ دیماه ۱۳۹۸
برداشت از سایت خبرگزاری تسنیم