يکشنبه ۴ آذر
حالا چه باید کرد شعری از نوید شیروانی
از دفتر تابستان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ۰۵:۳۰ شماره ثبت ۸۰۲۳۳
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب نوید شیروانی
|
هر روز میبینم تو رو رویای بیداریم شدی
هر لحظه فکرم میشه که حالا چه باید کرد
از دور نازت میکنم دنیا چراغونی میشه
میشم پر از تکرار که حالا چه باید کرد
دنیای من زندان و دست تو زندان بان نشه
باید پر از پرواز شد اینجا چه باید کرد
امروز و فردا میکنم فردا تو زیباتر میشی
امروز بی تو رد شد و فردا چه باید کرد
لبخند شو با خنده هات شعرا تو قلبم میشکفن
از دور باش اما بمون تنها چه باید کرد
هر لحظه روی ماه تو مهمون شبهای منه
انگار یادم رفته که شبها چه باید کرد
بی تاب راه موی تو گم میشم و پیدا میشم
باید به دریا زد دل و حاشا نباید کرد
بااین چه باید کرد ها دارم پریشونت میشم
حالا که من مجنون شدم لیلا چه خواهد کرد .
|
نقدها و نظرات
|
بله حقیقتا واقعه غم انگیزی بود . از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم و سپاسگزارم استاد که به بنده افتخار میدید .
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد