پنجشنبه ۱ آذر
پیله شعری از نوید شیروانی
از دفتر تابستان نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۳۵ شماره ثبت ۸۵۰۸۴
بازدید : ۳۸۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب نوید شیروانی
|
آن ور این میله ها و این طرفش هیچ
آن سر این ابر های آن ور میله
باغ نباشد برای این که نباشد
باز بزن پر تو بزن بال بزن بال
شاپرکِ عاشقِ بیرونِ به پیله
پله ندارد جهان تو بال نداری
گل که ندارد دو چشم پرسه ی عابر
نیست کسی تا ببرد دید تو تا دور
دور بزن دور جهان های تو اینجاست
پشت همین پیله بخواب دگری رو
رو به خیال پر پروانه ی دیگر
غربت هر پنجره وابسته به هر میخ
من که چو میخک به تو وابسته تر ینم
پیچک عشق تو مرا کرده زمین گیر
دل به تو رنجیر
آه که آهم به چه غمگینی آهنگ
زد به دلم چنگ
گوش کن این زخمه اگر در پی دوری
بین که به کوری ببرم راه به نوری
پیله بغل کن منم و عشق تو و باز
گفتن صد راز
هر چه فرو تر روی از پیش به پیله
بیش فرا تر روی از آن ور میله
آن سر این ابر های آن ور میله
باغ نباشد برای اینکه نباشد ..
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم زنده باشید و سرشار مهر | |
|
سپاسگزارم .. چشمان شما زیباست .. "تصویر پشت پنجره نسبی است زاییده نگاه قشنگی است" | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.