جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی شریف زاده (هورداد)
آخرین اشعار ناب علی شریف زاده (هورداد)
|
------------------ ------------------
ای دوست بگو کجای هستی
که بی جام و شراب وباده مستی
--------------------- -----------------
غمم انگار پایانی ندارد
پایانش تویی که غمی ندارد
----------------------- ----------------
بی هیچ چون و چرا میخوام تو را
جفا کردم جفا ای عاشق بگن نگاه
------------------------ ---------------
در حسرت باران
بدیم ابر را
در شادی عشق
بدیدم غم را
-------------------------- ------------
هر کجا که بنگرم
عشقت شود لنگرم
------------------------- ----------------
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون بابت نظرتون بله مشکلات تایپی در "میخواهم و بکن است" که فعلا امکان ویرایش وجود نداره در مورد واژه غم و غمی من غمی در نظر گرفتم که وزن و اهنگ بهتری بگیره و معنی پیچیدگی خاصی نداره اگر کمی دقت کنید متوجه میشید و اگر اشعار دیگر هم مشکلی داره من با کمال میل اماده نقد شما هستم و افتخار میکنم کسانی مثل شما هستند که حواسشون به همه چیز هست تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما