چهارشنبه ۷ آذر
سلام ای موسی شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۴۸ شماره ثبت ۸۰۰۲۹
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
از این ستمکاری نمی شوند کسل
نمی خورند زمین نمی روند به گل
خیالتان راحت خزان به دوش کشان
ز خون و خونابه نمی شوند خجل
بهار می آید درخت امیدم
به بار می آیی ز ریشه های دل
به شرم نعنا ها عرق عرق خوردند
تمام شد چایی که میزدند به هل
تکیده شالوده به آب آلوده
امان از آن محصول که میکنند حاصل
سلام ای موسی بیا و بنگر خود
که قوم جهل این شب چه کرده اند چهل
نه نای رفتن هست نه قابل ماندن
رسیده این دوران به مای ناقابل
ز حق چو میگوید به حق نمی پوید
به حقه می پوشد لباس حق باطل
عجب که نادانان به کار مشغولند
و عجب که دانایان فتاده اند عاطل
نهفته دار ای دل نوای صادق را
چنان که مروارید نهفته در حائل
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.