پنجشنبه ۱ آذر
تقدیم به مولا یم امام زمان عج شعری از فرنگیس رزمی نژاد/فری/
از دفتر گل یاس نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ ۱۵:۳۱ شماره ثبت ۷۹۹۹
بازدید : ۹۵۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر فرنگیس رزمی نژاد/فری/
آخرین اشعار ناب فرنگیس رزمی نژاد/فری/
|
چقدر غم انگیز است
زندگی
بدون حضور
تو
*************
الهی
چه غمناک است
یوسف از جرم زلیخا زندانی شد
مهدی /عج/ هم از اعمال ما
**************************
قلبم را هرس کردم
تا زعشق تو جوانه بزند
شاید این جمعه بیایی
**********************
عشق تو بهاریست
که در قلبم
شکوفه می زند
دلم بی عشق تو
آسمانیست
خورشید
غروب کرده
قلب من سر زمین توست
وعشق تو
گلهای آن
دل من
تا ابد
جایگاه توست
اللم عجل لولیک الفرج
التماس دعا دارم………….یا علی
از اساتید خواهش می کنم از نظرات ارزشمندتان مرا بهرمند بفرمایید منتظر نقد ارزشمند تان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.