يکشنبه ۴ آذر
سه شاخه گل در قلبم شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۹ شماره ثبت ۷۹۶۷۶
بازدید : ۴۱۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
وقتی که
جغد تنهای شب
از سرِ شانه های باد
می پرید
و مشت های رهای افق
ورق های برگشته ی زمان را
بر فرق خاطره ها
می نشاند
سه
شاخه
گل
با احترام و
اقبال و
خواهش
در قلب من
فرو رفته بود
و من
به هر جای جهان
می نگریستم
صورت لبخند تو را
با ته ریش ملایم صبور
بر گلدان دلم می نشاندم
چیزی به صبح نمانده
اگر چه یلدا یلدا
پرم از
شب بوهای تنهایی
به مینای در قفس می مانم
بنامی ام
صدا می زنم
خود را
تو را
صدا که می زنی
پرواز می کنم
نگاه دلم
به آفتاب لبانت دوخته
زبانم بند مهرست
من لال گل های عباسی
من شیفته ی برکه ی مبارک نگاهت
من در جیب خود
سه شاخه گل را
بی شیر و خط
بدون استدلال
پیشکش بهار وجودت کردم
شاید که دنیا
روی خوش خود را
به نگاه های مضطرب پنجره ها
نشان دهد
در قفس سینه
مینای دلم
انعکاس وجود توست
که به سرگردانی جهانِ
بی سرانجامی لبانت
می نگرد
|
نقدها و نظرات
|
استاد استکی شما چقدر خوبید، چقدر مهربانید شعرهای ما را می خوانید و با قلم مهربانتان ما را تشویق می کنید. کاش همه ی آدم ها مثل شما بودند: صبور، بی ادعا، بامحبت، زیبانگر، پر از عاطفه و حس انساندوستی. خیلی دوستون دارم آقای چشمه | |
|
درود و مهر استاد گرانقدر سپاسگزارم از مهر حضورتان زنده باشید🍃💐💐💐💐💐 | |
|
درد و مهر شاعر گرامی سپاسگزارم از لطفتان گوارای نگاه زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود